❤유 تـــــو بیـااااا .... هااااا 웃❤

دستام بوی خاک میداد..... به جرم چیدن گل، من رو به دار آویختن اما هیچ کس نگفت که شاید گلی کاشته باشم. به وبلاگمون خوش اومدین نظر یادتون نره کپی با ذکر منبع خوش حال میشیم تو وبلاگمون عضو بشید تبادل لینک صورت میگیرد به علت بروز بودن از صفحات دیگه هم دیدن کنید ممنون مهتاب و آلا ✿◕ ‿ ◕✿   ❀◕ ‿ ◕❀   ❁◕ ‿ ◕❁   ✾◕ ‿ ◕✾  --------♥ -------♥ -----♥ ---♥ --♥ -♥ ♥ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` -------------♥ -----------♥ ---------♥ --------♥ -------♥ -----♥ ---♥ --♥ -♥ ♥ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`
categories
friends

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 551
بازدید دیروز : 113
بازدید هفته : 816
بازدید ماه : 1247
بازدید کل : 357502
تعداد مطالب : 1134
تعداد نظرات : 850
تعداد آنلاین : 1




مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

فور یو چت

قفل

جاوا اسكریپت

..... دنیای کدهای جاوا اسکریپت ...... کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک .................... آیکون
..
..
..
..
..
..
..

سلام بچه ها این چند روز نبودم دیگه تا تابستون هم نخواهم اومد لطفا در نبود من سر بزنید خیلی دلم برای وبلاگم تنگ میشه دیگه نظر یادتون نره امروز که بعد از 2 هفته اومدم یک دونه نظر هم نداشتم لطفا نظر بدید                                                              دیگه به امتحانات هم نزدیک شدیم البته امتحان من از دیروز شروع شد امیدوارم که شما هم امتحاناتتون رو خوب بدین و اینجوری هم نباشید



نظرات شما عزیزان:

مینو
ساعت20:08---3 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ باحالی داری . منو میشناسی مگه نه؟ من مینو میرادی هستم من فاطمه رو نمی بینم بهش بگو باز چرا با پرهام قهر کرده؟

ارمغان واقعا بچه ی باحالی هستی؟ باور کنپاسخ:مرسی عزیزم


ViDa
ساعت2:05---1 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


انوشا
ساعت16:21---27 فروردين 1392
چــــــــــــــی مــــــــیگـــــــــــــــی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags :
یک شنبه 25 فروردين 1392 11 مهـــتاب و آلا